30.01.2015.
Paziņota „Electrolux Design Lab 2015” konkursa tēma un divkāršots balvu fonds
„Electrolux” izziņo sava populārā konkursa, kurš ik gadu saņem vairāk nekā 1700 pieteikumu no vairāk kā 60 valstīm, šī gada tēmu. 2015.gadā, kas ir konkursa trīspadsmitais gads, „Electrolux Design Lab 2015” lūkojas pēc inovatīvām idejām tēmai „Veselīgi, priecīgi bērni” (Healthy Happy Kids). Salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem, šogad ir palielināts balvu fonds un uzvarētājs iegūs ne tikai sešu mēnešu apmaksātu prakses vietu „Electrolux”, bet arī EUR 10 000 naudas balvu.
„Electrolux” dizaina daļas vecākais viceprezidents un konkursa starptautiskās žūrijas priekšsēdētājs Lars Ēriksons (Lars Erikson), atklājot šī gada konkursu, norāda: „„Electrolux Design Lab” ir aizraujošs konkurss, kas veicina inovācijas, stimulē radošumu un sniedz ieskatu par nākotnes mājas ierīcēm. Tāpat tas mums sniedz iespēju iepazīties un sadarboties ar jauniem, talantīgiem pasaules dizaineriem, kas vēlas radīt pārmaiņas. „Electrolux Design Lab 2015” uzmanības centrā ir bērni, tādēļ šī gada tēma ir - veselīgi, priecīgi bērni. Mēs lūkojamies pēc nebijušiem risinājumiem un spilgtām idejām, kas palīdzēs uzlabot ikdienas dzīvi ģimenēm ar bērniem. Esmu sajūsmā par šo jauno izaicinājumu un ar nepacietību gaidu visas radošās idejas. Lai sākas sacensība!”
2015.gadā dubultots balvu fonds
Konkurss „Electrolux Design Lab” dizaina studentiem sniedz iespēju parādīt savus darbus pasaulei un gadu gaitā daudziem konkursa dalībniekiem ir nesis darba un biznesa iespējas dizaina jomā. Pirmās vietas ieguvējs saņems sešu mēnešu apmaksātu prakses vietu „Electrolux” globālajā dizaina centrā. Puse no iepriekšējo gadu uzvarētājiem pēc prakses laika ir turpinājuši strādāt „Electrolux”. Papildus tam, konkursā ir arī naudas balvas, kas šajā gadā ievērojami ir augušas. Pirmās vietas ieguvējs šogad iegūs naudas balvu EUR 10 000 apmērā, otrās vietas – EUR 6 000 apmērā, bet trešās – EUR 4 000 apmērā. Konkursā tiek nominēts arī skatītāju balsojumā visvairāk balsu ieguvušais, kurš tiek apbalvots ar naudas balvu EUR 2 000 apmērā.
Konkurss tiešsaistē veicina starptautisku atpazīstamību
Konkursā tiek meklētas produktu, aksesuāru, palīgmateriālu un pakalpojumu idejas trīs tematiskos virzienos: ēst gatavošana (Cooking), auduma kopšana (Fabric Care) un gaisa attīrīšana (Air Purification). Lai piedalītos konkursā, dalībniekam jāiesniedz idejas apraksts, vizuāla skice, kas to ilustrē, un potenciālā lietotāja iespējamo ieguvumu apraksts. Ideju iesniegt konkursa pirmajai kārtai varēs no 2015.gada 4.marta līdz 8.aprīlim. Plašāka informācija par pieteikšanos ir atrodama konkursa interneta vietnē.
Labākie darbi tiek publicēti konkursa mājas lapā un popularizēti sociālajos tīklos, ļaujot uzrunāt starptautisku publiku. Konkurss norisināsies vairākās kārtās, ļaujot tā dalībniekiem attīstīt savu dizaina konceptu tiešsaistē, darot par to zināmu ar publiskiem ierakstiem un blogu. ”Electrolux” eksperti sniegs savas atsauksmes un komentārus. Uzvarētājus 2015.gada beigās noteiks starptautiska žūrija, kurā ietilpst pasaules līmeņa dizaina eksperti.
Konkursa aktualitātēm iespējams sekot arī sociālo mediju kanālos:
• „Electrolux Design Lab” blogā: Electrolux.com/electroluxdesignlab
• „Electrolux” Facebook fanu lapā: Facebook.com/ElectroluxAppliances
• Twitter: Twitter.com/Electrolux
• Flickr: Flickr.com/photos/electrolux-design-lab
• Pinterest: Pinterest.com/Electrolux
• Instagram: Instagram.com/Electrolux
Par „Electrolux”
„Electrolux” ir pasaules līderis mājsaimniecības ierīču un profesionālo ierīču ražošanā. Tā izstrādājumus ik gadu iegādājas vairāk nekā 40 miljoni pircēju 150 valstīs. „Electrolux” fokusējas uz inovatīvu produktu ražošanu, īpašu vērību pievēršot pārdomātam dizainam, pamatojoties uz patērētāju prasībām, lai tos novērtētu gan cilvēki savās mājās, gan profesionāļi - darbavietās. „Electrolux” produktu klāstā ietilpst ledusskapji, trauku mazgāšanas mašīnas, veļas mašīnas, plītis, kondicionieri un mazā sadzīves tehnika, piemēram, putekļu sūcēji, kas tiek pārdoti ar tādām iecienītām preču zīmēm kā „Electrolux”, AEG, „Eureka” un „Frigidaire”. 2012. gadā „Electrolux” ieņēmumi bija 12,79 miljardi eiro un uzņēmumā strādāja 61 000 darbinieku. Plašāka informācija: www.electrolux.lv.
Vairāk informācijas: Electrolux Design Lab