Reklāmas dizaina izglītības programmā apgūst grafisko dizainu, rada vizuālo koncepciju, zīmē, skicē un izmanto datorprogrammu iespējas, lai radītu konkurētspējīgas idejas reklāmai. Izmantojot kompozīcijas likumsakarības, vizuālos izteiksmes līdzekļus un grafisko valodu, veido arī tēla grafisko identitāti, logotipa dizainu, plakātu dizainu un izstāžu noformējuma dizainu.
» Reklāmas dizaineram jābūt radošam, draudzīgam, atvērtam, jāprot strādāt komandā. Svarīga ir laika grafika izjūta, jo dizains ir arī termiņš.
Grafiskais dizains ir svarīgs pārdošanas un mārketinga produkts, tāpēc vizuālās reklāmas dizaineriem jāprot sadarboties ar citu jomu speciālistiem sabiedrisko attiecību un mārketinga jomā. Lai saglabātu konkurētspēju, nepieciešams sekot līdzi grafiskā dizaina tendencēm, jāapgūst reklāmas drukātajiem medijiem, jāizstrādā grafiskā identitāte un logotipa dizains, jāveido kustīgā reklāma un animācija.
Paralēli profesionālajiem mācību priekšmetiem izglītojamie apgūst arī vispārizglītojošos vidusskolas mācību priekšmetus. Tālākizglītības iespējas ir Latvijas un Eiropas dizaina izglītības augstskolās, darbs reklāmas aģentūrās un dizaina birojos.
Seko aktuālajai Reklāmas dizaina informācijai:
Informācija atjaunota 15.06.2020.
Humanitāro zinātņu maģistrs (Mg.art.), māksliniece, Latvijas Mākslinieku savienības biedre
Izglītības programmas vadītāja
"Jāprot domāt ārpus tradicionālām robežām, izmantot dizainu kā līdzekli sociālām pārmaiņām, sekot līdzi jaunākajām tendencēm. Radošā domāšana un varēšana jābalsta uz veiklu roku, jāprot labi skicēt, jāapgūst dažādi tehniski paņēmieni un "dators" jāizmanto tāpat kā izmantojam šķēres, nazi, zīmuli un dzēšgumiju."
Humanitāro zinātņu
maģistrs (Mg.art.)
Dizainere, zīmolvede
Humanitāro zinātņu maģistrs
(Mg.art.)
Humanitāro zinātņu maģistrs
(Mg.art.),
māksliniece
Humanitāro zinātņu
maģistrs (Mg.art.)
Humanitāro zinātņu maģistrs
(Mg.arch.), arhitekts,
Latvijas Dizaineru
savienības biedrs
Mākslinieks-meistars
Humanitāro zinātņu maģistrs
(Mg.art.), mākslinieks